شروع تعمیرات نیمه اساسی واحد دو نیروگاه طوس

شروع تعمیرات نیمه اساسی واحد دو نیروگاه طوس

با توجه به ساعت کارکرد واحدها، براساس جدول زمان بندی اعلام شده از طرف معاونت راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، فعالیت های تعمیرات نیمه اساسی واحد دو نیروگاه طوس آغاز گردید.

در همین راستا و به منظور کسب آمادگی تولید برای پیک تابستان، واحد دو نیروگاه طوس در مورخ ۹۸/۰۷/۱۶ از شبکه سراسری تولید، خارج و در اختیار گروه های تعمیراتی قرار گرفت.
غفوری نژاد مدیر دفتر مهندسی و نظارت نیروگاه طوس با اعلام این خبر گفت:
مطابق برنامه های تعمیراتی، این واحد به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی مقطع ۲۲۵۰۰۰ ساعت، از ۱۶ مهر ماه سال جاری به مدت ۶۵ روز از شبکه سراسری جدا گردیده و در اختیار امورهای تعمیراتی قرار می گیرد. فعالیتهای برنامه ریزی شده توسط پرسنل نیروگاه و یا پیمانکاران داخلی(با نظارت متخصصین نیروگاه) انجام می گردد. علاوه بر فعالیت های روتین، بازدید پره های توربین فشار قوی، عملیات تعویض و بازسازی آبزنهای ریهیت و آبزن یک سوپرهیت، تعویض کویلهای ریهیت دو و ساپورتینگ، تعویض پوسته استاپ والوهای چپ و راست توربین نیز از فعالیتهای شاخصی است که در طول تعمیرات انجام می شود.
وی ابراز امیدواری کرد این واحد نیروگاهی پس از خاتمه تعمیرات و در طول فصل بهار و پیک تابستان سال آینده بتواند در تامین برق مطمئن و پایدار به شبکه مشارکت فعال داشته باشد. بی شک اجرای دقیق و به موقع برنامه های سرویس و نگهداری، به میزان قابل توجهی موجب افزایش طول عمر تجهیزات و حفظ پایایی واحدها و تأمین برق مطمئن و پایدار به شبکه در سالهای آتی می گردد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات