تمركز بر مباحث كيفي شهر دوستدار كودك و شهر اسلامي در شهرسازي

تمركز بر مباحث كيفي شهر دوستدار كودك و شهر اسلامي در شهرسازي

معاون شهرسازي و معماري شهردار اصفهان گفت: توجه و تمركز به مباحث كيفي همچون شهر دوستدار كودك و شهر اسلامي در شهرسازي علاوه بر مباحث صدور پروانه بايد در دستور كار قرار گيرد.

سيداحمد حسيني‌نيا در مراسم تكريم و معارفه معاونان شهرسازي مناطق پنج و 9 شهرداري اصفهان اظهار كرد: جابجايي در سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ارائه خدمت مطلوب به شهروندان و فراهم كردن بسترهاي توسعه و آباداني كمك مي‌كند و اين مسئوليت‌ها در فرهنگ ايراني_ اسلامي، وسيله‌اي براي تامين رضايت خدا است.

وي افزود: هرگونه تغيير در مسئوليت‌ها بايد تبديل به خدمت رساني شود و منشاء تحول و دگرگوني را ايجاد كند و همچنين به منزله تغيير در رويكردها، روش‌ها، برنامه‌ها، شيوه‌ها، ارتباطات و فضاي جديد باشد و گرنه قوانين، سياست‌ها و اهداف ثابت خواهد ماند.

معاون شهرسازي و معماري شهردار اصفهان تصريح كرد: از آنجايي كه معاونت شهرسازي نقطه اتصال بين شهروندان و شهرداري است، در واقع مناطق نياز به شهرسازاني دارد كه بتوانند شهر را با همكاري يكديگر بسازند.

وي ادامه داد: يكي از مهمترين اصول كاري در معاونت شهر سازي سنجش پذيري فعاليت‌ها خواهد بود تا بتوان ميزان حركت به سوي اهداف در برنامه را مشخص كرده و مورد سنجش قرار داد.

حسيني‌نيا با بيان اينكه تكريم ارباب‌رجوع و حفظ حرمت و شخصيت آنان، خوش‌رويي و خوش برخوردي در مواجه با آنها و پاسخگويي و مسئوليت پذيري در قبال كار مردم از نكات بسيار مهمي است كه وظيفه تك تك نيروهاي شهرداري نسبت به شهروندان و مراجعان است كه بايد در مديريت شهري نهادينه شود.

وي گفت: توجه و تمركز به مباحث كيفي همچون شهر دوستدار كودك و شهر اسلامي در شهر سازي علاوه بر مباحث صدور پروانه بايد در دستور كار قرارگيرد.

معاون شهرسازي و معماري شهردار اصفهان بر لزوم شفافيت در انجام امور و ارائه گزارش عملكردي به مردم تأكيد كرد و ادامه داد: اگر شفافيت در كارها باشد، اعتماد مردم افزايش مي‌يابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات