برگزاری کارگاه آموزشی توسعه و عمران سکونتگا ...

برگزاری کارگاه آموزشی توسعه و عمران سکونتگا ...

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز کارگاه آموزشی توسعه و عمران سکونتگاه های غیررسمی با حضور کارکنان در محل آمفی تئاتر شهرداری منطقه۹ برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه آموزشی، دکتر حاتمی از اساتید دانشگاهی با بیان اینکه آمادگی برای مواجهه با بحران و انجام اقدامات پیشگیرانه، درصد قابل توجهی از بار خسارات مالی و جانی را کاهش می دهد گفت: با توجه به احتمال وقوع بلایای طبیعی همچون زلزله، آموزش مدیریت بحران و رفتار صحیح در هنگام وقوع بحران و اتخاذ تدابیر لازم هنگام ساخت بنا، باید آموزش و عملکرد بهینه در این خصوص، به صورت یک فرهنگ عمومی نهادینه شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت و همکاری مردم با دستگاه های خدماتی و امدادی در مواقع بحران افزود: آگاهی بخشی در بین آحاد مردم در خصوص بلایای طبیعی ضروری است و ناآگاهی مردم از مسائل بحرانی می‌تواند مانع همکاری آنان در مواقع بحران شده و مدیریت بحران و امدادرسانی را با مشکلات فراوانی روبروکند.



استاد حاتمی با بیان اینکه خوشبختانه شهرداری تبریز بعنوان یکی از متولیان و فعالین در بحث مدیریت بحران از طریق آموزش بشمار می رود، اظهار امیدواری کرد، کلیه ی دستگاه ها، به ویژه دستگاه های فرهنگی نسبت به نهادینه سازی فرهنگ آموزش مدیریت بحران در اقشار مختلف جامعه مشارکت کنند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه ای، شاهد آسیب ها و خسارات کمتری باشیم.
لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات