موفقیت نیروگاه طوس در تولید بیش از  ۳۷۲۹  میلیون کیلو وات ساعت انرژی با ضریب پایایی ۹۹٫۶۵% در سال۹۷

موفقیت نیروگاه طوس در تولید بیش از ۳۷۲۹ میلیون کیلو وات ساعت انرژی با ضریب پایایی ۹۹٫۶۵% در سال۹۷

نیروگاه طوس به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی و تولید برق در استان خراسان به شمار می آید. این شرکت نقش مهمی در ارائه خدمات به بخش های مختلف صنعتی،خدماتی و رفاهی و بیشترین نقش را در تامین برق مورد نیاز شهر مقدس مشهد بر عهده دارد. آمادگی هر چه بیشتر واحدهای این نیروگاه علاوه بر پایداری تولید و تامین نیاز شبکه، می تواند به لحاظ استراتژیک نیز برای همه مراکز مهم صنعتی و تولیدی حائز اهمیت باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس و بنا بر اعلام مهندس دلارام، کارشناس دفتر برنامه ریزی و آمار در سال ۹۷ با توکل به حضرت احدیت و تلاش متخصصان و تلاشگران عرصه صعنت برق در این شرکت، توانسته ایم بیش از ۳۷۲۹ میلیون کیلو وات ساعت انرژی تولید ناخالص را برای تامین نیازهای آحاد جامعه تولید نماییم.
وی افزود: با تعهد و پشتکار نیروگاه طوس در تولید برق پایدار در سال۹۷، این شرکت توانست با ضریب خروج اضطراری سالانه  ۰/۳۵ %و راندمان متوسط سالیانه ی ۳۶٫۸% به این میزان تولید، دست یابد.همچنین در طی سال ۹۷ این نیروگاه آمادگی تولید انرژی به میزان بیش از ۴۴۴۶  میلیون کیلو وات ساعت را داشته است که  ۸۳٫۸۹ % این آمادگی منجر به تولید انرژی شده است. خاطرنشان می‌شود بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات اصولی و به موقع، نقش موثری در تحقق این امر داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات