اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود

اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود

به گزارش بنانیوز، به نقل از ایسنا؛ علی‌اکبر آشوری با اشاره به محورهای مسدود جاده‌ای اظهار کرد: محور هراز -چالوس، یاسوج - شیراز، آق‌قلا - گرگان، اهرم - فراشبند، جاده قدیم خرم‌آباد - پل دختر، آزادشهر -شاهرود، ایلام - مهران، خرم‌آباد - کوهدشت، دره‌شهر - پل دختر، درود - ازنا - شازند، هومیل - ایلام، پل‌دختر - کوهدشت و جاده قدیم تهران - ساوه محورها و جاده‌های مسدود در سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: شرایط جاده‌ای در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان نامناسب است و به مسافران توصیه می‌شود از تردد در این محورها خودداری کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به این‌که محورهای اصلی جاده‌ای دارای ترافیک روان است و ترافیک سنگینی مشاهده نمی‌شود، اظهار کرد: در استان‌های البرز، همدان و کردستان شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای استان‌های خراسان رضوی و اردبیل نیز مه‌گرفتگی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت بارش باران در استان‌های مختلف گفت: در آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، مرکزی، مازندران، کرمانشاه، گلستان، گیلان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری شاهد بارش باران هستیم.

مسافران می‌توانند با ورود به سایت ir.۱۴۱، اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و یا ارسال عدد ۱۴۱ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ از جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند و علاوه بر موارد عنوان شده تلفن گویای ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی به مسافران است.

    نظرات