برگزاری جلسه کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیر عامل استان

برگزاری جلسه کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیر عامل استان
  • چاپ
  • ایمیل
توضیحات
منتشر شده در دوشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲
بازدید: ۲

سرویس خبری افشان: جلسه کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیر عامل استان با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری و نمایندگانی از شرکت های آب، برق، گاز و نفت استان کرمان  در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان اظهار داشت: در میان کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل، کارگروه آب و انرژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سلاجقه افزود: در واقع پدافند غیرعامل، اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه بدون جنگ افزار و عاملی برای رویارویی با آسیب‌های احتمالی است که در این زمینه هم حفاظت فیزیکی و هم بعد سایبری دارای اهمیت است.

وی گفت: عدم امن سازی تاسیسات می تواند خسارت جبران ناپذیری ایجاد کند بنابرین باید راهکارهایی برای افزایش حفاظت فیزیکی اندیشید و همچنین در هر لحظه امکان نفوذ سایبری دشمن وجود دارد و باید با نگاه دقیق مراقب سرمایه‌های کشور بوده و از آن حفاظت کنیم.

همچنین در این جلسه مباحثی مانند؛ تشکیل کار گروه به منظور بازبینی در حفاظت های فیزیکی تاسیسات، تشکیل کمیته پدافند امنیت سایبری، بررسی نقاط تجمیعی تاسیسات، همکاری مشترک سازمان های متولی و نیروی انتظامی و ...مطرح شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای کرمان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان

    شرکت برق منطقه ای کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات