http://www.bananews.ir/
Back شما اینجا هستید: خانه صنفی سازمان نظام مهندسی چگونگی طرح شکایت الکترونیکی

چگونگی طرح شکایت الکترونیکی

http://www.bananews.ir/

طرح شکایت در شورای انتظامی از این پس با مراجعه به تارنمای «shoraentezami.ir » با ورود به سامانه شورا امکان پذیر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، شورا به موجب مفاد ماده 85 آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تخلفات حرفه ای ، انضباطی و انتظامی اعضاء نظام مهندسی استان اعم از اینکه دارای پروانه اشتغال به کار حرفه ای و یا فاقد آن باشند را بر اساس مشخصات و شرح تخلف مورد ادعا و نیز نقشه ها اسناد و مدارک فنی و مستند ، مورد رسیدگی الکترونیکی قرار می دهد. بنابراین ضروری است اسناد و مدارک بشرح زیر به طور کامل تهیه و پیوست شکایت الکترونیکی شود.

1. پروانه ساختمانی.

2. نقشه های مصوب.

3. آرای کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری.

4. آراء کمیسیون توافق.

5. گزارش های مرحله ای مهندس ناظر از شروع به کار عملیات اجرائی.

6. تصویر قرارداد های مرتبط با نوع خدمات مهندسی.

7. گزارش های مأمورین بازدید شهرداری.

8. گزارش های کارشناسی میدانی انجام شده.

9. هر گونه ادله کتبی، اسناد، مدارک و کارشناسی مرتبط و معتبر، نسبت به نوع تخلف مورد شکایت اعم از حرفه ای- انضباطی و انتظامی .

 

 

دیدگاه‌ها  

+1 #17 علی جعفری 1395-03-29 10:57
سلام
در همسایگی ما ساختمانی در حال ساخت بود این ساختمان زیر زمین 30 متری را با خاک دستی پر کرد ( با توجه به پیگیریهای ما 3 نقطه از زمین را که اصلا این زیرزمین آنجا نبوده را میل زدند ! ضمنا نه چاه جدید زدند و نه چاه 50 ساله را تخلیه کردند و آب استفاده شده به انباری ساختمان ما وارد شد (شهرداری در اینخصوص هم خلاف را ندید ! و لی شورای حل اختلاف حق را بما داد و بساز بفروش هم مجبور به پرداخت نظر کارشناسی شد )متاسفانه شهرداری منطقه 7 با توجه به ثبت 4 نامه در شهرداری حاظر به پاسخگویی به هیچکدام از نامه های ثبت شده ما نشد! فقط در پاسخ شورای شهر اعلام کردند مسئولیت استحکام ساختمان با سازمان نظام مهندسی است ! سازمان نظام مهندسی هم از تاریخ 94/4/23 نه تنها حاضر به پاسخگویی به نامه ثبت شده شماره 110/94/17881 که پیگیری نامه هم داستانی دارد !!!!! ( تمام مدارک و مستندات موجود و قابل ارائه است ) موارد فوق به تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان نظام مهندسی تهران ایمیل شد ولی چرا باید به مردم پاسخ بدهند ! بنظر نمیرسه این ادارات حاضر به پاسخ به مردم باشند بخصوص اگر طرف مقابل همکار خودشان باشه .
نقل قول کردن
+1 #16 تارا 1394-10-07 00:09
با سلام، من یه سوال دارم ، چرا سازنده ای که برای پایان کار اقدام نمیکنه و ما از داشتن گاز تو این سرمای زمستون محروم هستیم ، باید صاف صاف واسه خودش بره و بیاد اونوقت شهرداری باز هم بهش مجوز ساخت میده و ماهایی که خونه پیش خرید کردیم باید عذاب بکشیم .... کجای دنیا اینجوریه واقعا چرا جلوی این سازنده های مختلف گرفته نمیشه چرا فانون واسه اینا سخت گیری نمیکنه حساب مالیشون مسدود کنه ، ممنوع الکار بشن و ... تا دیگه از این کارها نکنن و هزار تا ادم رو بیچاره و اسیر نکنن
نقل قول کردن
+1 #15 مهدی 1394-05-04 11:06
با سلام من دو ماه قبل اپارتمان نو ساز خریدهام که این مجتمع در5 طبقه می باشد و هر طبقه دارای 3 واحد می باشد .سازنده از نصب سیستم اطفا حریق--اعلام حریق خود داری می کند برای شکایت از ایشان من باید چه کا ر کنم.
نقل قول کردن
+3 #14 امیر آراسته 1394-04-04 12:50
سلام
در زمین مجاور ملک بنده عملیات گود برداری و نیلینگ انجام میشود از آنجاییکه عملیات نیلینگ در زیر ملک بنده در حال انجام است طیق ماده 38 قانون مدنی آیا میتوان بر علیه مهندس ناظر اعلام جرم کرد؟
نقل قول کردن
+1 #13 M.maddahzadeh 1393-11-25 16:53
با سلام. اينجانب در سال 92 يك واحد آپارتمان پيش خريد كردم و قرار بر اين شد تا 31 خردادماه امسال آپارتمان بصورت كامل در اختيار ساكنين قرار گيرد. اما با توجه به گذشت 8 ماه از سررسيد قرارداد، سازنده براي تكميل نواقصي چون نصب آسانسور، كنتور تفكيكي برق و آب واحدها هي امروز و فردا مي كند. با توجه به اينكه قرارداد بنده با يكي از اقوام نزديك بوده و ايشان مستقيماً با سازنده قرارداد امضاء كرده اند. در خصوص نوع شكايت بنده را ياري نمائيد. با تشكر
نقل قول کردن
0 #12 نباتی 1393-11-12 13:34
با سلام در خصوص نداشتن عایق صوتی دیوارهای مشترک با واحدهای پهلویی آپارتمانهای نوساز و چگونگی طرح شکایت و مسولیت عدم رعایت نکته فوق راهنمایی نمایید با تشکر
نقل قول کردن
+2 #11 رجب 1393-10-13 19:02
منطقه 10خ کمیل ک ابراهیمی جواز 7طبقه گرفته با پارکینگ مزاحم جلوی کنتور برق اگر برق اتصالی کند بیچاره می شویم باید به کجا شکایت کنیم
نقل قول کردن
0 #10 امیر حسین رضایی 1393-10-10 19:29
یک ساختمان در مجاورت ما در حال ساخت است سفید کاری تمام شده و محوطه حیاط و زمین و درب حیاط هنوز ساخته نشده مالک آن دو لوله فاضلاب به قطر 10 در زیر پل ورودی به ملک مخفیانه انجام داده اند با توجه به اینکه تمامی ایزوگام پشت بام خانه ما در زمان بتون ریزی و سیمان کاری تخریب شده و درز انقطاع را پوشاندن ولی شیب را به پشت بام ما داده‌اند و تمامی آب باران در دیوار خانه های ما نفوذ کرده است اما حالا این آب فاضلاب که در نهر عمومی (هر 5 طبقه) و این آب حمام و دستشویی .... می باشد اما مهندس ناظر این همه به ایشان تماس گرفتیم و هیچ اتفاقی نیفتادن تو را بخدا کمک کنید ما اهالی این کوچه تا هر جا که بشود شکایتم را ادامه می دهیم آدرس ما ( کیلومتر جاده مخصوص کرج _ورداورد _ بلوار اصلی_ خیابان احتشامی یگانه _ساختمان جنب پلاک 49
نقل قول کردن
+2 #9 احمد هلالی 1393-06-18 12:13
باسلام
اینجانب ملکی را خریداری کرده ام که از ابتدا سازنده با اذهان به اینکه رمپ پارکینگ زیرزمین دارای اصلاحی بوده و به زودی اصلاح میگردد ولی پس از گذشت شش ماه با ادعای به این که بنده پایان کار گرفته و دیگر درست نمیکنم اصلا به رفع عیب و نقص ساختمان نمیکند.
در ضمن بنده به سازمان شهر سازی منطقه مراجعه کرده و پس از اعزام بازرس و تائید وجود اشکالاتی در ساختمان و گزارش ان به معاون شهردار ولی ایشان با استناد به اینکه پایان کار صادر شده و ما کاری نمیتوانیم بکنیم .
حال من چه باید بکنم لطفا راهنمایی کنید
نقل قول کردن
+1 #8 طاهری 1393-06-06 15:16
اقای یعقوبی اقدام به اخذ مجوز شهرداری با نظارت و محاسبه و مجری طرح به نام برادر خود که مهندس عمران میباشند نموده است در حالی که ایشان از سهمیه کانون مهندسین استفاده نکرده اند و مبالغی را بابت امور مهندسی از این جانب خارج از قانون دریافت کرده اند همچنین در اجرای پروژه نیز تخلفات عدیده ای را صورت داده اند
به چه شکلی و به کجا طرح شکایت مطرح کنم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

onlineblackjack.money