شرکت صنایع شیشه جام آراسنج با زمینه تولید شیشه های دو جداره و سکوریت در شهرک صنعتی لیا قزوین در سال 1385 تاسیس و در سال 1387 مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیریت ارشد سازمان به جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم ، توجه به کیفیت محصول نهایی را بیش از هر چیز مد نظر قرار داده و در این راستا اقدامات ذیل الذکر انجام شده است :

1-استفاده از کادر فنی و تولیدی مجرب و با سابقه در زمینه تولید شیشه های ایمنی و ساختمانی که هر کدام حداقل بیش از 7 سال در شرکت های معتبر تولیدی شیشه مشغول به کار بوده اند.

2-استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات مدرن صنعت شیشه که از شرکت های صاحب نام خارجی خریداری شده است . دستگاه برش از شرکت Z.BAVELLONI ایتالیا ، خط تولید شیشه دو جداره از شرکت E-KANG کره جنوبی و کوره سکوریت تخت از شرکت TAM GLASS فنلاند خریداری گردید.

3-استفاده از مرغوبترین مواد اولیه نظیر چسب پلی سولفاید ، ایزوبوتیل و اسپیسر آلومینیومی که از شرکت FENZI ایتالیا خریداری می شود. به جهت اطمینان خاطر بیشتر ، مشتریان محترم می توانند بدون هماهنگی قبلی از کارخانه بازدید نموده و شرایط تولید محصول و مواد اولیه مصرفی را از نزدیک مشاهده نمایند.

این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه 500000 متر مربع شیشه های سکوریت صنعتی ، کاربرد در لوازم خانگی همچون شرکت هیمالیا و شرکت امرسان و شرکت آبسال و شرکت مهیا گاز و شرکت گلین گاز و شرکت ایران پویا و... و ظرفیت تولید 218750 متر مربع شیشه دوجداره در سال و تجربه انجام و مشاوره پروژه های ساختمانی چون برج تعاونی شمال غرب و فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهر آباد و پروژه 225 واحدی مسکن استقامت یزد ، برج مینای کیش و هتل جهانگردی بافق یزد و... آمادگی خود را جهت همکاری با کارخانجات تولید لوازم خانگی و مشارکت در پروژه های ساختمانی اعلام می نماید.