Back شما اینجا هستید: خانه صنفی اخبار شرکتها آخرین قیمت سهام شرکت سیمان غرب آسیا (سهامی عام)

آخرین قیمت سهام شرکت سیمان غرب آسیا (سهامی عام)

www.Bananews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) آخرین قیمت سهام شرکت سیمان غرب آسیا (سهامی عام) طبق نظریه کارشناسان بورس 172 تومان اعلام شد . 1.720.000 ریال بابت 1000 سهم )) ارزش هر سهم برای عرضه عمومی در افزایش سرمایه مبلغ 1720 ریال (شامل 1000 ریال بابت ارزش اسمی )میباشد و از این پس پذیره نویسی شرکت سیمان غرب آسیا (سهامی عام )بر اساس این قیمت خواهد بود .

 

دیدگاه‌ها   

+2 #50 علی 1393-07-13 11:02
از1385این سهام را خریدیم.چرا به سود نرسیده.
نقل قول کردن
+2 #49 علی 1393-07-13 10:50
سلام.ازسال 1385این سهم را خریداری کردیم ولی هنوز به سود دهی نرسیده است.واقعاً متاسفم.من سهام دیگری را در دو سال پیش خریداری کردم از هشت ما گذشته به سود رسید.یکی نیست جواب مارابدهد.این چه جور سهامی است .
نقل قول کردن
+2 #48 احمدي 1393-06-30 10:00
سلام واقعا خجالت آوره براي پسرم سهام خريدم كلي پز دادم حالا هر وقت مي پرسه از سهام چه خبر خجالت مي كشم چي بگم خيلي بي عرضه ايد
نقل قول کردن
+2 #47 کاتب 1393-06-24 19:46
خال برسرتان 4 سال است من در این شرکت سرمایه گذاری کردم
نقل قول کردن
+3 #46 حسن حاجی زاده اناری 1393-06-22 10:29
سلام.مدرس دانشگاهم تعداد 300000 هزار سهم خراب شده سیمان تربت جام خریداری کردم تقریبا 8 سال میگذره هنوز تو ضررم.همین مبلغ سهام کالسیمین خریداری کردم سرمایه ام شده سیصد میلیون تومان در شرایطی که ار نظر تحریم و.....همه شرکتهای ایرانی در شرایط مساوی بودند.این مطلب نشان دهنده تفاوت عمیق در فراینده مدیریت شرکتهاست که موجب سلب اعتماد و یاس و نومیدی سهامداران از وعده های دروغین عالیجنابان هیات مدیره سیمان غرب آسیاشده است.
نقل قول کردن
+6 #45 حسین 1393-06-16 14:32
سلام-
این چه شرکتی است صدتا کارخانه بعد از شما کلنگ خورده وافتتاح شده وبه بهره برداری رسیده . شما هنوز اندرخم یه کوچه اید . پس کی به سود دهی می رسید .
سهامدار بیچاره
نقل قول کردن
+6 #44 محمد حسن فلاحی 1393-06-04 23:22
اشتباه بزرگی بود که برای همسر فرزندانم چند تن از اقوام این سهام را سال 85 خریداری کردم و حیف از این اشتباه اعتماد
نقل قول کردن