همگام با پیشرفت صنعت ساختمان در ایران، شرکت زرین بنا پارسیان در ســــال 1383 با استفاده از دانش روز و فن آوری مدرن روزآمد ، قدم به عرصه فعالیت در این راستا نهاد . این شرکت در بخشی از فعالیت های خود ، با تولید پروفیل های عایق در و پنجره سیندژ، افقی نو را به سوی آینده روشن صنعت ساختمان ایران زمین برداشته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سیندژ نامی است که در نگاهی دوباره به هویت ماندگار یکی از مناطق تاریخی کشور عزیزمان ایران بر این نشان تجاری گذاشته شده است. استان کردستان که خطه غیور مردان آریایی است، در دامان دشت های سلسله جبـــــال زاگرس جای گرفته است. بر اساس اطلاعات موجود در قلعه ای در روستایی موسوم به سینه ده بنا نهاده شد که بعدها سینه دژ یا سیندژ به معنای قلعه خورشید نام گرفت . این اسم به تدریج به سنندج تغییر یافت و در طول زمان به شهری تبدیل شد که اکنون مرکز استان پهناور کردستان است . همانطور که ذکر شد اینک، نام زیبا و تاریخی سیندژ همچون میراثی گرانقدر به عنوان نشان تجاری پروفیل های UPVC تولیدی شرکت زرین بنا پارسیان انتخاب شده است .

شرکت زرین بنا پارسیان یکی از واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید پروفیل های UPVC در سطح کشور است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با هدف همراهی با سیاست های کلان مهار اتلاف انرژی در بخش ساختمان و همچنین ایجاد اشتغال مفید و سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی منطقه در استان کردستان تاسیس شده است.

بهره گیری از نیـــروهای کارآمد و استفاده از به روزترین تجهیزات فنی ماشین آلات پیشرفته مانند تکنوپلاست و سینسیناتی اتریش و همچنین کاتر پیلار، مراحـــل تولید پروفیل های UPVC سیندژ را کاملاً نظام مند نموده و کارکرد صحیح تمامی عوامل تأثیرگذار در کیفیت محصولات تولیدی را در سطح معیارهای کارخانجات رقیب خارجی تضمین نموده است.

شرکت زرین بنا پارسیان تولید کننده پروفیل های UPVC سیندژ خود را به تولید محصولات با رعایت بالاترین مشخصات فنی و استاندارهای جهانی متعهد دانسته و پرداختن مستمر به این مهم و زمـــینه سازی برای دریافت گواهینامه های ملی و بین المللی را سرلوحه فعالیت کارکنان و مدیران این واحد صنعتی قرار داده است .