محرومیت زدایی بخشی از مناطق کم برخوردار با بهره‌برداری از طرح نجات تبریز

محرومیت زدایی بخشی از مناطق کم برخوردار با بهره‌برداری از طرح نجات تبریز

به گزارش شهریار ، موسی خلیل‌اللهی ظهر امروز با همراهی یعقوب هوشیار از پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب که به طرح نجات تبریز موسوم است، بازدید کرد.

خلیل اللهی در این بازدید از اهتمام و تلاش‌های شهرداری تبریز در محرومیت زدایی بخشی از محلات کم برخوردار شهر با اجرای این مسیرگشایی گفت: بدون شک تحقق این موضوع به عنوان یکی از مطالبات شهروندان این منطقه در کسب رضایتمندی مردم مثمرثمر خواهد بود.

وی تسریع در اجرای این پروژه را باعث امیدواری شهروندان دانست و افزود: بهره برداری از این پروژه مهم شهری می تواند برگ زرینی در عملکرد این دوره مدیریت شهری باشد.

شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اجرای مسیرگشایی های متعدد در سطح شهر گفت: مسیرگشایی های متعددی در نقاط مختلف تبریز در حال اجراست که بسیاری از آنها خواسته چندین ساله شهروندان به شمار می‌رود.

هوشیار با بیان اینکه امسال با ۳۰ هزار میلیارد تومان سعی داریم جهش عمرانی در شهر احساس شود، افزود: ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت ریزی معابر و محلات با ۵۰۰ هزار تن برای سال جاری پیش بینی شده است .

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی جهت اجرای دو طرح «خانه من» و «حیات شهر» در سال جاری، تصریح کرد: بر این اساس در مدارس برخی کمبودها رفع می‌شود و همچنین  در طرح حیات شهر نیز در مجتمع‌های مسکونی که سالها خدمات دهی چندانی انجام نمی گرفت، امکانات ورزشی فراهم خواهد شد.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۵۵ پروژه ورزشی در تبریز خبر داد و گفت: این پروژه ها با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای سلامت شهروندی و با هدفگذاری مناطق کم برخوردار به بهره برداری می رسند.

پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می شود. عملیات تملک فاز اول این پروژه پایان یافته و با طی عملیات خاکبرداری، تسطیح، ماسه ریزی و… خردادماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب با یک هزار میلیارد تومان هزینه و حدود یک و نیم کیلومتر طول توسط شهرداری منطقه یک تبریز در حال اجرا بوده و در ساماندهی بخشی از محلات کم برخوردار شهر موثر خواهد بود.

مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب مطالبه اصلی شهروندان و یکی از طرح‌های بزرگ بازآفرینی شهری کشور است و با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات